چقد دلم پره خدایا
پوشک مولتی ویتامین شیر خشک اسهال

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم میفهمم خیلی سخته خوبه که میگی سبک میشی اما بدون تو اللان یه مادری اون بچه گناهی نکرده، عین فرشتهاست خیلیا آرزوشون بود فرشته تورو داشتن پس سعی کن دلت اول به اون خوش باشه بعد برای خودت خوشیهای حتی کوچیک درست کنی، همه ماهایی که مادر میشیم یه دورهای سختو داریم اما میدونیم که میگذره و کوچولوهامون بزرگ میشن پس تا میتونی مراقب خودت باش که فرشته کوچولوت اول یه مادر شاد و سالم میخواد، بقیش درست میشه سعی کن توی گذشته زندگی نکنی ، چون نمیتونی عوضش کنی و فقط خودتو داغون میکنی، به اینده و روزهای قشنگی که قراره با بچت داشته باشی فکر کن🙏🏻❤️

ازدواج زوری بوده ؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی