همشون همین گوهن ول کن
بچه که متوجه نمیشه
احتمالا واسه خودت ناراحتی
حالا من اصلا هیچ جا نمیرم از وقتی پسرم دنیا اومده که کسی فکر نکنه واسه عیدی رفتم چون خوشم نمیاد
چقدر زندگیو به خودت سخت میگیری اخه...
منم فقط خونه پدر و مادرا و مادربزرگا رفتم.. چون دوتا بچه دارم میگم جایی برم ممکنه تو این اوضاع اقتصادی دستشون تنگ باشه سختشون باشه به بچهام عیدی بدن..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.