فرزندپروری شیرخشک پوشک

تصویر
۱۱ پاسخ

ببین عزیزم اگه اعتماد داری به شوهرت نگی بهترررر
تو و اون ندارید الان تو این اوضاع خراب جامعه و تورم سقف بالاسر واجب تر که
حالا میتونی اینجوری مطرح کنی اگه شرایطتون جور بود با خنده ببهش بگی با دوستم حرف میزدم شرایط خرید خونمون گفتم
دوستم گفت که خونه به نام کی میشه ۳ دونگ ۳ دونگ یا همش به نام تووو
منم خندیدم گفتم من و اون نداریم
هر چی عشقم بگه دوس داشته باشه انجام میده حالا ۳ دونگ ۳ دونگ شاید کرد چون طلاهای منم هست
شاید تلنگر شد قبول کنه
ولی حتما بخررر سودش به نفع خودته

پس چطو میگه بنام زن نبایذکرد توم بکو بنام مرد نبایدکرد من سرمایه کل زندکیمودارم میگم حقمه بنام باشه.اگ نکرد توم نده ب مرد خوبی نیومده یروز میندازتت بیرون همینام میگیره ازت

به نظرم زمانی که همه چیز اکی هست خسته نیست و در واقع آرومه منطقی صحبت کن و بگو که ۳ دونگ رو به نامت کنه حداقل طلاهاتو داری میدی یه چیزی باشه به نامت

بنظر من سعی کن سه دنگ سه دنگ بشه یا همون مبلغی که دادی به نامت کنه حالا چند دنگی که باشه ، میتونی نذاری خانواده همسرت بفهمن به اونا ربطی نداره تو شوهرت و راضی کن

بنظرم وقتی حالش عالیه و زمانی که خودت میدونی با قلق و سیاست بهش بگو
مثلا یکی از دوستاتو مثال بزن و....
فقط شرایطو بسنج و زمانی بگو که حالش خوبه

دیدی به نامت نمیکنه نده بهش
و برو اقدام قانونی کن برای خونه جدا
مرد قانونا وظیفه داره یه خونه مستقل توی محله ای که در شان و شخصیت زن باشه فراهم کنه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

بنظرم سعی کن هر جوری هست سه دونگ به اسم خودت کنی نکرد هم مهم نیست فقط فرار کن و برو

من سال ۹۶تقریبا ۳۰۰گرم طلای خودمو ب قیمت۱۲۵میلیون فروختم و خونه خریدیم ولی چون کم سن و سال بودم همسرمم مثل خانواده شوهر تو میگن ب اسم زن نباید چیزی زد زد به نام خودش کامل منم چیزی نگفتم ولی اگر میتونی سه دونگ بنام خودت بژن بعدش خیلی احساس پوچی میکنی بنظرم بگو کاش سه دونگ سه دونگ کنیم منم پشتم خالی نباشه حس کمبود طلاهامو نگیرم

یعنی چی خب توهم طلاتو میفروشی باید نصفشو بزنه به نامت پافشاری کن نه با دعوا ولی همش تو گوشش بخون بهش تاکید کن ، بگو طلاهامو خیلی دوست دارم مثلا نارحت شو بگو حیف که باید خونه بخریم میفروشم نارحت نشون بده خودتو بعدش بگو نصف پولشو من میدم پس باید به اسم منم بزنی و....

به نظر من تمام سعیتو بکن از همون اول سه دونگ رو بنامت بزنه
بعدا ممکنه انجام نده
منم همین کارو کردم چندماه پیش، خودم اصراری نکردم اونم نخواست بزنه به نامم
اما خب یه سیاست‌هایی خونوادش دارن که الان میگم کاش همون موقع اصرار میکردم
پدرشوهرم دو تا ماشین به اسم زنش خریده و ۲ دونگ خونه به نامش زده با اینکه زنش درآمدی نداره
اما من با اینکه از اول زندگیمون کار کردم و کل درآمدمو صرف زندگیمون کردم چیزی به اسم خودم ندارم، و این بده خب🥲

سوال های مرتبط

مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو 🍇 مامان جوجو 🍇 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی