ای وای
الان که نمیشه کاری کنی
دوتا روش میگم ببین کدومش بهتر
یکیش پودر بچه بزن
یکیش روغن جامد بزن خارش و سوزش میندازه بعد اون پماد زینک اکسید بزن
وای من اصلا بلد نیستم استفاده کنم ،با اینکه موهامم نازک هستن و کم تاحالا نتونستم با موبر و نوره اینا کارمو راه بندازم ،اخرش نشده ،با اون وضع ژیلت زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.