#شیرخشک
#فرزندپروری

تصویر
۲ پاسخ

ای وای
الان که نمیشه کاری کنی
دوتا روش میگم ببین کدومش بهتر
یکیش پودر بچه بزن
یکیش روغن جامد بزن خارش و سوزش میندازه بعد اون پماد زینک اکسید بزن

وای من اصلا بلد نیستم استفاده کنم ،با اینکه موهامم نازک هستن و کم تاحالا نتونستم با موبر و نوره اینا کارمو راه بندازم ،اخرش نشده ،با اون وضع ژیلت زدم

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی