واکسن زدی؟؟ حال کوچولوت خوبه؟؟
برای دختر من ک خیلی سخت بود قبلش حتما حموم ببرش و لباس راحت تنش کن بعد واکسن روز اول کمپرس سرد بزار اما مستقیم نه لای یه پارچه بپیچ بعد بزار روی پاش روز دوم کمپرس گرم بزار استامینفون سروقت بده و تبش رو هم چک کن
منم فردا باید واکسن چهار ماهگی دخترمو بزنم 🥲
قبل از بردن قطره استامینوفن رو دو برابر وزنش بده قطره ای بنداز توی قاشق که دقیق بدی بهش
روی هردوتا پاش یه ساعت قبل پماد بی حسی زایلاپی بزن پلاستیک بکش روش شلوارشو پاش کن که یکم بی حس شه کمتر دردشو حس کنه تنشم یه بادی استین دار و شلوارک کن که راحت تر باشه واسه واکسن زدن
اوردی خونه حجم لباساشو کم کن تا حد یه رکابی زیر دکمه ودمای خونه رو ثابت کن بیار روی ۲۴تا ۲۶درجه کمپرس سرد رو بزار توی حوله که لرز نکنه بزار روی پاش سعی کن دوتا بگیری که تا این از دما افتاد یکی دیگه بزاری چون سرد میشه یکم دردشو میگیره مثل بی حسی عمل میکنه قطره هاشم سر ساعت میدی و دائم تبشو چک میکنی
پاهاشو قنداق کن
کاری نباید بکنی
یک ربع بعد واکسن دوبرابر وزنش پاراکید بده،کمپرس سرد روز اول
روز دوم کمپرس گرم
من هیچکدوم نزاشتم چوننیاز نشد
دیدی خیلی درد داره وقتی پاهاشو تکون میده قنداقش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.