منم دخترمو بردم ۷ کیلو بود قدشم ۶۶ هستش نه بنظرم نرمال هستن نه خیلی چاق نه خیلی لاغر حد وسط
بخ
اطردندون دراوردنشونه که وزن نمیگیرند
وای باز استرس جدید گرفتی قد بلند که خوبه که 😂😂😂
وزن گیری از ۴ ماه به بعد کندتر میشه
وزنشو باید طبق نمودار خودش بسنجی، از تو دفترچه بهداشتش ببین نمودار وزن به سنش تو چه وضعیه
نه چرا باید قد بلند خطرناک باشه؟😁دختر منم ۶ ماهگی ۷ کیلو بود..دکتر گفت همه چی عالیه..قدشم ۶۷ بود
تو همراشون نرفتی؟
قدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.