۴ پاسخ

سپردم به خدا دیگه ببینیم چی میشه تا دفعه بعدی برم پیش دکترم

منم گاهی اوقات میگیره

نمیدونم والا،من فکر میکردم درد زایمان ولی شنیدم درد زایمان که با انقباض نمیشه اصلا تحمل کرد

منم همینطورم طبیعیه؟!

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی