۳ پاسخ

دمای بدن که طبیعی تا ۳۶ و خورده ای هست حتی تا ۳۷ و اینا خوبه فقط ۳۸ دیگه یعنی تب داره یکم

۳۷ ب بالا مشکل داره فک کنم

فک نمیکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی