۳ پاسخ

هرچند ساعت بهش استامینوفن میدادی

نه عالیه عزیزمن نگران نباش... انشالله آمین ...ممنون عزیزم

دماش ک خوبه انشاالله ک بسلامتی گذشته دیگه برای پسر منم دعا کن انشاالله بسلامتی بگذره براش امشب و باید بیدار باشم فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی