۶ پاسخ

من کمپرس سردو گذاشتم ولی فرداش حوصلم‌نکشید😁گرمشو بزارم روز سوم بچم نمیتونست پاشو تکون بده کمپرس گرم گذاشتم بهتر شد و بی قراریشم کمتر شد

منم کمپرس سرد گذاشتم بعدش قطره رو قطع نکردم معلوم نیس بعضی مواقع تبش به بیرون بروز نمیده اصلا قطع نکن حداقل سه روز بده

دختر منم دیروز زده اصلا تبش پایین نمیاد میخوامم پاشویه ش کنم میترسه

من هیچ کمپرسی نزاشتم ومرتب تا دوروزه تب بر دادم خدارو شکر هیچ بی‌قراری و ناآرامی نکرد تا رد شد خدارو شکر

قطع نکن تا سه روز بده یکدفعه تب میکنه

یهو تبش میره بالا پسر من که اینجوری شد تا سه یا دو روز بده

سوال های مرتبط