خانما دمای بدن پسرم ۳۵ یا ۳۵/۵ چیکار کنم

۴ پاسخ

بغلش کن گرم بشه ، لباس هاش رو زیاد کن

نیومد بالا ؟؟

گرمش کن .شیر بده .خونرو گرم کن . دوباره تست کن
اگر واکسن زدی استا نده فعلا

بالای ۳۸ تب حساب میش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۲ ماهگی