۱۴ پاسخ

من ملی هستم یه ماه واریز میشه یه ماه واریز نمیشه از چی میتوته باشه؟ چیکار کنم

بله خرج هم کردیم 😅مال ما بانک ملت بود

لعنت ب بانک سپه ی بانک و نمیتونن درس کنن

ماهم‌سپه‌هستیم‌واریزنشده

منم سپه ام واریز نشده

برای واریز شد خرج هم شد

برا مام سپه واریز نشده

منم سپه واریزنشده چرا؟؟

براماهم سپه واریز نشده

واسه ماهم سپه دیروز واریز شده

ماهم سپه هستیم اما واریز نشده

بله واریز شد بانک کشاورزی هستیم

بله واریزشده
کشاورزی

کشاورزی هم نشده صادرات هم نشده

سوال های مرتبط