۳ پاسخ

میگن احتمالا تو ۲۸ هفته ام یه سونو بفرستن بعضی از دکترا🤷بستگی داره آزمایش و سونو هاتون چطوری باشه

من دکترم برام سنو نوشت برای جفت ولی معمولا نمینویسن همون سنوی رشد هست

چرا ممکنه باز سونو برا ۳۶ هفته بدن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرمهیار مامان امیرمهیار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد