منم هفته پیش که۲۵هفته بودم فرستاد
سونو برا من، 29هفته نوشته
قند و برو سونو بزار چند روز مونده به نوبت دکترت برو
برای منم همین تایم نوشت من خودم گزاشتم روزای آخر رفتم ۲۶دوروز بودم سونو رشد بردم
نه منک هنوز نرفتم سنو رشد دکترم ۳۲ هفته برام نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.