۵ پاسخ

منم هفته پیش که۲۵هفته بودم فرستاد

سونو برا من، 29هفته نوشته

قند و برو سونو بزار چند روز مونده به نوبت دکترت برو

برای منم همین تایم نوشت من خودم گزاشتم روزای آخر رفتم ۲۶دوروز بودم سونو رشد بردم

نه منک هنوز نرفتم سنو رشد دکترم ۳۲ هفته برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری