سلام دوستان
شما تو ۲۴ هفتگی آزمایش قند و سونو رشد دادید ؟

۱۱ پاسخ

آزمايش قندبین 24تا28هفته انجام میشه
سونورشد30هفته

من تو ۲۴ هفته و ۴ روز هردو رو دادم دوباره واسه اخر همین ماه که میشم ۳۰هفته ۵روز نوشت

قند تو ۲۵ هفتگی دادم سنو رشد ۲۹هفتگی بستگی ب پزشکت داره ک بگه کی بری

آزمایش قند بله ولی سونو‌ رشد ۲۹ هفته دارم

سونو رشد ۲۸ تا ۳۲ هفتس

سونو رشد ۳۰ هفته هست

آزمایش قند از هفته 24تا28بارداری انجام میشه و سونو رشد هفته 28

آها من نمی‌دونم چرا دکتر گفت ۲۴ هفتگی آزمایش رشد و قند بده و بیا پیشم

من ۲۶هفتگی سونو رفتم
۲۷هفتگی آزمایش گلوکز

سلام عزیزم من ۲۴ هفته آزمایش قند داشتم
۲۸ هفته هم سونو وزن و رشد

من الان دارم آرمایش گلوکز میدم سونو رشد هم ۳۰ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری