دوستان ازمایش قند وشما ۲۴ هفته انجام دادید

۱۱ پاسخ

اره ۲۴ هفته فدات شم

آره عزیزم من ۲۴ هفته انجام دادم

منم دو روز پیش رفتم

من هفته ی بعد میرم

من 27 هفته

آره من ۲۴ هفته رفتم

من فک کنم ۱۴ هفته رفتم تازه، قندم لب‌مرز‌بود دکتر زودتر نوشت

آره من ۲۴ هفته رفتم

من ۲۶رفتم

اره من ۲۴ هفته ۵ روز رفتم

من ۲۶ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری