قندت لب مرز هست یکم رعایت کنی برطرف میشه
ایدز و هپاتیت رو چرا جواب نزده ؟! 🤔🤔
نه عفونت نداری اون باکتری که مدریت زده ینی با دستش آلوده کرده نمونه رو ، قند هم بالا نیس یه کوچولو لب مرزه فقط
عفونت ادراری زده که البته شاید بگه بری کشت ادرار بدی بعد بهت دارو بده، تیروئیدم داری بقیش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.