اگر کسی سردر میاره ازمایشمو ببینین مشکلی هست ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

قندت لب مرز هست یکم رعایت کنی برطرف میشه
ایدز و هپاتیت رو چرا جواب نزده ؟! 🤔🤔

نه عفونت نداری اون باکتری که مدریت زده ینی با دستش آلوده کرده نمونه رو ، قند هم بالا نیس یه کوچولو لب مرزه فقط

عفونت ادراری زده که البته شاید بگه بری کشت ادرار بدی بعد بهت دارو بده، تیروئیدم داری بقیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه زندگیم 🩷 مامان پناه زندگیم 🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گيسو مامان گيسو ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نوا مامان نوا هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ام بارداری