سلام مامانای عزیز کسی از آزمایشم سردر میاره

تصویر
۸ پاسخ

باشه تازه وعمومی بگیرم

میخای ی پست دیگ بزار‌اوناک بلدن بگن

قندت یکم بالاس ک با تغذیه مناسب درست میشه وجای نگرانی نیس.
اوره هم کمه

اوره چیه🤔

اوره پایینه یکم جلوش زده L باید ۱۵ به بالا باشه مال شما ۱۲.۸ و قندت هم نرمال محسوب میشه ولی آخرشه دیگه مراعات کن بیشتر نشه

کیفیت عکست خوب نیست. اوره زیاد هست. و اپرانس ادرار رو هم سرچ کن تو گوگل.

قندت لب مرزه رعایت کن

اینم پشت دیگشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نوا مامان نوا هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته پانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته هفدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان گيسو مامان گيسو ۷ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه نیل مامان ماه نیل روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری