سلام کسی از جواب آزمایش من سردر میاره

تصویر
۲ پاسخ

خداروشکر تیروئیدتون هم کاملا مناسب بارداریتون

همه چیزتون خوبه فقط یکم کم خونی دارین اون چندتا چیز همشون فاکتور های خون هستن
احتمالا بهتون یا یه مدت قرص اهن میدن یا با همون فولیک اسید جبران میشه نگران نباشین❤

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نوا مامان نوا هفته چهاردهم بارداری