۳ پاسخ

جو دو سر پرک اسیاب کن بذار ۵دقیقه بپزه به غلیظت که رسید خاموش کن موز بهش اضافه کن

عزیزم یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اینکه تجربه هامون در اختیار هم قرار بدیم و مامان بهتری باشیم برای نی نی هامون دوس داشتی به آیدیم پیام بده لینک بفرستمZ_a_s_1404

جو دو سر هم میشه پودر کنی بهش اضاف کنی

سوال های مرتبط