۸ پاسخ

کلا از اول تا آخر بارداری نگرانیه و وقتی هم بدنیا بیاد تا آخر عمر بازم نگرانی داریم🫠😄

تا دنیا نیاد خیالت راحت نمیشه
من گفتم برسم بیست و چهار هفته دیگه عالیع
بعد گفتم 28هفته خیالم کمی راحت بشه
بعد منتظر سی بودم گفتم دیگه استرس میزارم کنار
ولی الان میبینم ک تا بچم به موقع و بسلامتی نیاد بغلم خیالم راحت نمیشه

همینطور میگذره هفته بالاتر میره آدم انگار همچنان نگرانه تا وقتیکه به دنیا بیاد نینی تا میخوایم بعد سونو یه نفس بکشیم یه موضوع دیگه هس که دکترا میگن
انشالله همه‌ی نی‌نی ها سالم و سلامت به دنیا بیان 💙🩵

الهی آمین 🤲🏻

دقیقااااا
الهی نی نی ها به موقع و به سلامت به دنیا بیان

ایشالله عزیزم🥲🥰

خب کاشکی نمی گفتی من فکر کردم بعد آنومالی از فکر وخیال راحت میشم😁

ان شاالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری