۶ پاسخ

من پسرم یبار فقط اخر شب مبخمره من احتمالا تا دوسالگی بدم بهش

من بجای شیرخشک شیر پاکتی پرچرب گرم میکنم میریزم تو شیشه بچه میخوره

پسر من تو ترک شیر مادره اذیته😭

شیر رو بد مزه کن دیگه نمیخوره
گریه کنه نق بزنه نهایت یکی دو روزه بعدم شیشه شیرت کلا منحدم بشن

من تدریجی گرفتم دخترم اصلا اذیت نشد
ولی یه مدت بی اشتها شد الان خودش درست شده سعی کن غذاهایی که دوست داره براش درست کنی و بزار خودش غذا بخوره

من ۱۸ماهگی گرفتم فلفل تند زدم به شیشه شیرش دیگه نگرفتش

سوال های مرتبط