بجه ها من هرچی میخورم احساس ضعف دارم همش🥲

۳ پاسخ

اره منم 😁 دیروز اینقد خوردم که خودم باورم نمیشد 🤭

عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم
@Nanaeii17

منم اینطوری بودم تا ده هفته بعد اوکی شدم الان مثل ادم غذا میخورم😂😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری