۵ پاسخ

از روز سوم پریود شبی دوتا باید بخوری تا روز ۷پریود بعدش دیگه نخوری روز۱۱بری سونوگرافی ببینه تخمک هات دروه وضعیه البته واس من عید افتاد نشدبرم یروز درمیون اقدام کنی

من عزیزم

من یه دوره خوردم ولی متاسفانه شد باردارشیمایی...من دکتر داد از سوم پریودی تاهفتم شبی یه عدد از دهم تا چهاردهم شبی دوعدد

من

من

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی🧿😍 مامان امیرمهدی🧿😍 قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته یازدهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری