از روز سوم پریود شبی دوتا باید بخوری تا روز ۷پریود بعدش دیگه نخوری روز۱۱بری سونوگرافی ببینه تخمک هات دروه وضعیه البته واس من عید افتاد نشدبرم یروز درمیون اقدام کنی
من عزیزم
من یه دوره خوردم ولی متاسفانه شد باردارشیمایی...من دکتر داد از سوم پریودی تاهفتم شبی یه عدد از دهم تا چهاردهم شبی دوعدد
من
من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.