۳ پاسخ

من همه راهی رفتم بی فایده بی همراشون هست تا 6ماه بعضی وقتا ایقد بالا میاره اعصابم خورد میشه

تو سطح شیب دار بخوابونش

داروهاي كوليكش كه عصاره داره رو حذف كردم مثل گريپ ميكسچر و كوليكز
الان بهش كيديزول و رانيتيدين ميدم

سوال های مرتبط