۱۲ پاسخ

آبگوشت و چای کمرنگ و دلستر تلخ میگن خوبه اینارو زیاد بخور

اب هویج هم شنیدم عالیه...ولی در کل میگن از روز سوم به شیر میای

سینتوماساژبده ازبالابکش ب سمت پایین

عزیزم خیلی هم گرسنش نزار با قاشق کوچولو یا با قطره چکون براش شیر خشک درست کن بهش بده

مرتب هم سینتو بزار دهنش تا میک بزنه

عزیزم این شیر اومدنه پروسه عجیبی داره ،اول سعی کن فردا که روز سومه زایمانته بری حمام قشنگ آب گرم باز کن زیر آب گرم قشنگ سینه هاتو ماساژ بده ،اومدی بیرون حوله داغ کن بزار رو سینت بعد قشنگ ماساژ بده روزی ۳ یا ۴ بار اینکارو انجام بده ،بعد تا میتونی سوپ آبگوشت حلیم ،دلستر ،چایی خرما ،گندم شاهدونه بخور ،اگه توان مالی داری قرص لاکتاول بخور روزی ۲ عدد ،اگرم نمیتونی اونو بخری قطره شیر افزا بخر روزی ۳ بار بخور ،بعد یه سرنگ ۲۰ میلی بخر سرشو ببر بده همسرت بزاره نوک سینت و بکشه یکم دردناکه ولی تحمل کن تا شیرت باز شه ،اگر دیر بجنبی بچت دیگه سینتو قبول نمیکنه

از کنار سینت با سرنگ یا قطره چکون شیرخشک بده گشنه نمونه گناه داره سه روز زیاده

بزار خیلی مک بزنه خدش میاد منم مثل تو بودم

سینه تو دادن بگیر بچت عیبی نداره یک قطره هم بیاد کافیه کم کم شیرت میاد بعد چایی زیاد بخور

چرا نگران ؟
استرس خودش اوضاع رو بدتر میکنه
سعی کن یاد بگیری خونسرد باشی چون از این به بعد چالش های زیادی داری با بچه
وقتی نگران بشی دیگه فکرت از کار میفته
هر چی بچه بیشتر مک بزنه شیرت بیشتر میشه نگران نباش ،غذا و مایعات خوب بخور

از روز سوم زیاد میشه نترس
ولی قطره شیر افزا بگیر از داروخونه بخور خوبه

از روز ۳ بعد زایمان شیر زیاد میشه

سوال های مرتبط