۱۳ پاسخ

پسر من فقط سفیدی هاشو میخوره

دخترمن تو فرنی میریزم زردشو میخوره هیچ جوره نیمخوره یا قاطی موز میکنم ولی سفیدا رو همین تیکه تیکه میکنم کوجولو کوجولو میخوره

پسر منم نمیخوره عوق میزنه من نیمرو بهش میدم میخوره ابپز دوس نداره

جدیدا نصف تخم مرغ رو سفیده ش رو جدا میکنم ، برش میزنم کمی هم نمک
نصفه ی دیگه رو با کره و پنیر خامه ای و شوید مخلوط میکنم
اینجوری میخوره

تصویر

من با موز قاطی میکنم

همه بچه ها مث هم نیستن هر بچه ای ی سری چیزا رو نمیخوره

اب پز دوس نداره،فقط نیمرویی میخوره یا املت

رنده کن با کره و پنیر قاطی کن

دختر منم نمیخوره تو غذا ها میزنم میدم مثل فرنچ تست، پنکیک، کماج و ...

درخواست دوستی می‌دین گلم ؟

من کمی کره یا روغن حیوانی میزنم بهش میخوره

من تخم مرغ و اپز میکنم با کره نرمش میکنم میدم میخوره

بچه منم نمیخوره، من تخم مرغ رو میمالم رو نان تست، داخل یه ذره روغن یا کره تفت میدم عاشقشههه

سوال های مرتبط