۱۳ پاسخ

خیر
سوال بعدی 😁

اره بدون نون البته

اصلا لب نمیزنه

فقط دوسانت سفیده رسما دیوانه شدم از دستش

نیمرو باشه میخوره آبپز باشه فقط سفیده زردش گلوشو میگیره

اره نخوره هم بخوردش میدم 😂😂😂😂

دختر من مودیه

پسر من تخم مرغ آب‌پز اصلا دوست نداره
مگه اینکه تو سالاد الویه بریزم اونطوری میخوره
یا تو فرنچ تست
تخم مرغ ساده فقط با یه مقدار رب به صورت املت میخوره

البته یکم کره قاطیش میکنم

اره همش میخوره

دختر من ی وقتایی میخوره ی وقتا هم نصفش ی وقتیم فقط سفیده

سفيده رو آره، زرده اش رو نصفشو

دختر من سفیده ی یه تخم مرغو میخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی