۶ پاسخ

من پسرم تو ۱۳روزگی سرما خورد اونم شدید بستری نشد من بردمش متخصص اطفال تو بیمارستان پارسا شربت داد خوب شد

الهی بگردم براش انشاالله زودتر خوب میشه نگران نباش
بنظرم بستری کن اونجا تحت نظره به موقع دارو میدن زود خوب میشه

ای خدااا، چجوری سرماخورد؟ حتما از کسی گرفته؟

برای منم بستری شد یک هفته ای خوب سد

اشکال نداره بستری باشه حداقل تحت مراقبت خیالت هم راحت تره
چون نفساشون تنگ میشه
حتما بینیشو هعی تخلیه کن با پوار که راحت بتونه نفس بکشه

لعنت به سرما خوردگی🥺
انشاالله خیلی سریع خوب بشه

سوال های مرتبط