علائم بارداریتون چی بود

۶ پاسخ

من اولین نشونم بزرگ شدن سینه هام بود
بشدت جوش زد صورتم
اصلا ویار و تهوع نداشتم

لک بینی قهوه ای

حالت تهو شدیدددددد از گوشت متنفر بودم لباسا شوهرم میپوشیدم ماهای اول همش خواب بودم ماهای آخر همش بیدار

همش خوابم میومد،حالت تهوع شدید،از گوشت و مرغ بدم میومد.

شکمم ورم داشت سردرد حالت تهوع شدید

کمردرد شدید و اسید معده م میزد بالا

سوال های مرتبط