۱۵ پاسخ

وا چه زودی بچه هرچی کوچیک تر باشه بهتره چون خوابش عمیق تره بیشتر میخوابه بیدار نیست که چیزی حالیش بشه من پسرم پنج روزش بودختنه کردمش اصلا هیچی نفهمیداصلا هم اذیت نشد کوچیک باشه کمتر پاهاشو تکون میده بزرگ شه گناه داره پاهاشوتکون میده یا میترسه

خیلی زوده
بذار بعد چهلم

من فردا میبرمش ۴۴روزش میشه

بذار چله که تموم شد بعد ببرش

وای نه زوده بچه گناه داره بزار بعد چهلم ببر

نه عزیزم خیلی زوده بزار بعد ۴۰

من احتمالا ۷ روزگی ببرم

خیلیم عالیه
هم زودتر خوب میشه
هم کمتر اذیت میشه

من پسرمو یک ماهگی‌بردم، بزرگتر که بشن پوستشون ضخیم تر میشه بیشتر درد داره،

من پسر اولمو ۴۰ روزگی ختنه کردم

من 6روزگی ختنه کردم ب روش لیزر عالی بود دو روز طول کشید ک خوب بشه اذیتم نشد بچم🥴

نه عزیزم زود نیست ختنه اش کن هرچی زودتر کنی بچه کمتراذیت میشه هرچی بزرگتربشه بیشتراذیت میشه

من ۱۶روزگی بردم،هرچه زودتر بهتر

یزدان منم فردا ۲۰ روزش میشه منم گفتم ببرم دیگه برا ختنه
من حتما تو هفته دیگه می‌برم

زود نیست؟ من که از الان استرس ختنه رو دارم به نظرم وقتی از پوشک گرفتی ختنه کن که اذیت نشه🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی