من خفت روزگی ختنه کردم
تا 40 روزگی باید ختنه بشن دیگه نهایت
40 روزشع بشه بعد ختنه کن
ا
من ۶ سالشه نکردم و نمیکنم....
ولی بهتره زیر ۷ سال نشه
پزشک اورلوژیست و تحقیقات جهانی میگه زیر ۷ سال
باعث زود انزالی در بزرگ سالی
کوچیک موندن سایز الت یا رشد نکردن بهتر
و مشکلات اسپرمی داره.
ولی اگرم میخوای توی نوزادی کنی زیر ۴۰ روز نکن.
تازگیا خیلی میبینم توی همین گهواره ک اکثر کسایی ک توی نوزادی میکنن یا بچه زخمش عفونت کرده یا بخیه اش جوش نخورده
بزار بعد 40روزگی
من دو روز پیش کردم
28 روزش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.