خانوما ماهی رو از چند ماهگی دادید؟ چه‌جوری؟؟

۲ پاسخ

وا چرا پس چندروز پیش خواهرشوهرم گفت تو بازار ماهی یک نفره میفروشن کیلویی ۱۸۰نمیخورین شما گفتم ما بیشتر کنسرو میگیریم گفت وای علی اصغر تا حالا ندادی بخور بچه باید تا الان میخورد عذاب وجدان گرفته بودم چرا ندادم امروز گفتم برم بگیرم براش درست کنم

پسر من ۸ ماهشه هنوز ندادم
چون ماهی جیوه داره بعضی دکترا میگن زیر یک سال ندین
بعضی ها هم میگن ماهی هایی که جیوه کمتری داره مثل سالمون رو بعد از ۸ ماه میشه داد

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 ۱ سالگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری