عزیرم نخوری بهتره بعدشم بری دکتر دکتر من برام سه بار برای گلو درد دارو نوشت یه بارم اثر نکرد سیب سفید رو صب ناشتا بزار رو بخاری بپزه ناشتا بخور آب رو آتیشه من سه بار صب ناشتا خوردم گلوم کلن خوب شده
منم خوردم ولی بعدش دکتر گفت نخوریا گفتم نه نخوردم 😂😶
با دکتر هماهنگ. کن نسبت به شرایط بارداری متفاوته
روتاریته؟
به نظرم نخوری بهتره چون نرکیباتش گیاهیه
آره دکترمنم برام نوشته بود
اگدکتر داده میتونی و اگر نه به هیچ عنوان سرخود نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.