سلام صبح زیباتون بخیر🥰♥️
ناهار چی دارین؟خودم عدسی می‌زارم 😀

تصویر
۲۰ پاسخ

چراانقد شعورتون نمیرسه که عکس از خوراکی نزارید یکی هوس کنه مدیونش شماید قبل بچه دارشدن رو شعور خودتون کار کنید

من نمی‌گم چی که کسی هوس نکنه شما هم نه از این سوالا بپرس نه عکس غذا بزار اینجا همه هوس میکنن و خیلی ها استراحتی هستن حتی نمیتونن یه نیمرو برا خودشون درست کنن⭕⭕⭕⭕

ب ما چه که تو چی میزاری یا ب توچه که ما چی میزاریم هنوز نمیدونی اینجاکلی زن بارداره و نباید عکس هرچیزی بزاری شاید کسی هوس کنه و دم دستش نباشه

استانبولی😁

عدس پلو

بالاخره همت کردم ماهی گذاشتم بخاطر این بچم ک هست بخورم😐😂

کشمش پلو داریم

مگه عکس هفت رنگ پلو گذاشته که انقد کامنت گذاشتید 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ یه شیرینیه دیگه وااااا

من که فعلا ایده‌ای ندارم، چون شام دیشب جایی دعوت بودیم. و مرغ بود

دعوتیم خونه مامان،قورمه سبزی🫣❤️

چرا انقد بهش حمله میکنین یعنی بیرون نمیبینین یا اسمشو نمي شنوین 😐😐

نوش جونت ماکارونی

خونه مامانم پلاسم مرغ گذاشته برام 😋

دلتون نخاد چلوگوشت

من تازه تخم مرغ با سیب زمین ابپز خوردم. ناهار هم میخورم همین سرما خوردم

شیرینی 🫠

آب گوشت گذاشتم🙁

به به😍شیرینی🤤
جاتون خالی دلت نخواد بعداز دوماه میخوام ماهی درست کنم

مرغ گذاشتم بو پیچیده تو خونه🤢

بنام خدا هنو صبونه نخوردیم

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی