۵ پاسخ

ین طبیعی دندون درآوردن از ۸ ماهگی بعلاوه منهای دو ماهه یعنی بازه ۶ تا ۱۰ ماهگی، بعدش کمی تاخیر داره و اگر بعد پایان ۱۲ ماهگی دندون درنیاورد یه ویزیت دندانپزشکی باید بشه ولی عموما مشکلی نیست. دختر من ۹ ماهگی درآورد پسرم ۱۲ ماهگی

نگران نباش فعلا زوده من دخترم زود دراورد پسرم الان نزدیک هشت ماهشه هیچ خبری نیست

اره بابا نگران نباش من پسر بزرگم ۱۸ ماهگی اولین دندونش درآورد ولی پسر کوچیکم ۶ ۷ ماهگی

بچه با بچه فرق می‌کنه طبیعیه

شما به بچه تون از چند ماهگی غذا دادید الان چی میدید چند وعده

سوال های مرتبط