دکتر جدا و بیمارستان هم جدا😒😒
دکتر منم تخت جمشید عمل میکنه ولی ۱۰ تومنم خودش جدا میگیره ربطی به بیمارستان نداره ، هزینه بیمارستانم سال جدید ۷۰ تومن سزارین
اره
دکتر من 30 میگیره
دکتر من برا زایمان طبیعی هم پول میگیره که بیاد بخیه هاتو خودش بزنه
دکتر من ک گف ۲۰ میگیره
واقعا نباید دادش یعنی چی ک چی بشه پرو شدن انقدر پول گرفتن
دنیا پول دارو هزینه و ازمایش میدی از یه طرف این دکترا گوش میبرن
یه هزینه برای بیمارستان میدی که شامل پول عمل و یه شب خوابیدن تو بیمارستان هست، یه دونه هم هزینه دکتر بصورت جداگانه میگیره بابت زیرمیزی😐 البته برای بیمارستان خصوصی پول حرامه که زیرمیزی میگیرن ولی خب ۹۰ درصد دکترا میگیرن و چاره ای نیس
ببین ما بچه نمیاریم ک گنج داریم میاریم برا دکترا ازبس ازمون پول میگیرن
من تا جایی ک شنیدم سزارین اختیاری زیر میزی میگیرن
هزینه بیمارستان هم جداس
پول بیمارستان جداس پول دکتر همون زیرمیزی هم جداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.