۱۰ پاسخ

دکتر جدا و بیمارستان هم جدا😒😒

دکتر منم تخت جمشید عمل میکنه ولی ۱۰ تومنم خودش جدا میگیره ربطی به بیمارستان نداره ، هزینه بیمارستانم سال جدید ۷۰ تومن سزارین

اره
دکتر من 30 میگیره

دکتر من برا زایمان طبیعی هم پول میگیره که بیاد بخیه هاتو خودش بزنه

دکتر من ک گف ۲۰ میگیره

واقعا نباید دادش یعنی چی ک چی بشه پرو شدن انقدر پول گرفتن
دنیا پول دارو هزینه و ازمایش میدی از یه طرف این دکترا گوش میبرن

یه هزینه برای بیمارستان میدی که شامل پول عمل و یه شب خوابیدن تو بیمارستان هست، یه دونه هم هزینه دکتر بصورت جداگانه میگیره بابت زیرمیزی😐 البته برای بیمارستان خصوصی پول حرامه که زیرمیزی میگیرن ولی خب ۹۰ درصد دکترا میگیرن و چاره ای نیس

ببین ما بچه نمیاریم ک گنج داریم میاریم برا دکترا ازبس ازمون پول میگیرن

من تا جایی ک شنیدم سزارین اختیاری زیر میزی میگیرن
هزینه بیمارستان هم جداس

پول بیمارستان جداس پول دکتر همون زیرمیزی هم جداس

سوال های مرتبط