سلام
به مادرای درگیر با الرژی!
اگه نوزادتون به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز نمیدونید باید چگار کنید حتما یه سر به ما در کانال زیر بزنید
گروه دارو و شیر خشک
🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼
لطفا لینک را برای مادرای که واقعا نیاز دارن ارسال کنید
rubika.ir/shirkhoshgha
مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼
خیلیا از تجربههای این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربهی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.
خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا میکنید.
تازه گروه خریدفروش شیرخشکم داریم ک خاستید بفروشید یا بخرید هم چی موجوده😍
واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳
برای منم ایکس ویژن ولی من خیلی راضی ام
منم 3 ساله دارمش خیلییییی راضیمممم حتما ظربه ای چیزی دیده برا شما
مال ماهم همونه اینجوری شده دوبار تا حالا ....بک لایتش میسوزه تعویض میکنن
از ایکس ویژن آشغال تر تی سی اله
رد کن بره یکی بهتر بخر
واسه منم ازاینه ولی خیلییییییی قشنگه خیلی راضیم ۶ساله دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.