اگر شرایط مساعد باشه میفرستم بخاطر هم جشن میگیرن برای پیش ۲ عکس و فیلمشو دوست دارم داشته باشم هم یه خاطره از پیش دبستانیش بمونه برامون هم آخر سال جشن پایان تحصیلی برای پیش ۲ میگیرن لوح میدن دوست دارم داشته باشیم هم مدرک پیش میدن که ببریم برای ثبت نام اول که میگن برای ثبت نام برای ثبت نام اول باید مدرک پیش دبستانی داشته باشید ولی اگر آنلاین باشه و نمیدونم
اره من اسمشو شنبه میخوام ثبت نام کنم
فعلا صبر میکنم ببینم شرایط چجوری میشه
سلام گلم ، والا دختره منم امسال باید بره پیش ۲ صبر کردم ببینم اوضاع چطور میشه اگر حضوری باشه میزارم آنلاین باشن نه، چون واقعا بی فایدس آنلاین
منم پارسال نفرستادم امسال میره اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.