سونوی رشد من نرفتم،کی باید برم؟

۹ پاسخ

از۲۸تا۳۲یه سونورشد میتونی بری
از۳۴تا۳۷هم یه سونو
بنظرم تو۳۲هفته برو

من ۳۲ هفته و ۳۷ هفته رفتم

۳۲هفته برو

تا ۳۳ هفته

دکتر من گف ۲۸تا۳۱

تا ۳۲ وقت هست

تا هفته 34 فرصت داری

تا ۳۳ وقت داری بری

مگ دکتر ننوشته برات

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی