سلام
اینجا کسی هست بچش فقط شیر خشک بخوره

۸ پاسخ

بله جان

آره.‌

منم دخترم شیرخشکیه هفته ای دوتا شیرخشک رو میخوره ،شیرخشکشم گیگوزه ،بنظرم باهاش میسازه

اره عزیزم
البته شیر خودمم میدم

بله‌عزیزم

پسر منم شير خشك ميخوره

سلام بله عزیزم دختر من از روز‌دوم تولدش شیرخشک میخوره

سلام جانم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی