خانما کیا از این ویتامین خوردن؟؟؟
چطور بوده؟؟؟
بارداری

تصویر
۸ پاسخ

منم یه ماه هس از اینا میخورم، قبلا اکتی ناتال بود

منم ماه اخر بهم داد

منم دوماهه دارم میخورم خوبه

منم دکتربم داد بم گفت ازاول بارداریت تاالان وزن اضاف نکردی ازاینامیخورم

منم میخورم

منم همینو میخورم! بنظرم تاثیر ایناس بچه یکی دو‌هفته رشدش بیشتر شده نسبت به سنش

من.

من همین میخورم ولی داخل قوطی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد