۱۲ پاسخ

منم یکی تزریقی بود ....دوتاشو یکی کردن

منم دخترم یه تزریقی داشت

من دوتا تو پاهاش زد دپ تا هم خوراکی داد

نه شده یکی

ماهم الآن از واکسن ۶ماهگی اومدیم..دوتا خوراکی یه تزریق فقط پای چپ...ترکیب کرد زد تو یه پا

پسر منم یکی زد دوتا رو یکی می‌کنه

۶ ماهگی ۱ تزریقیه توی ران چپ
۲ خوراکی

آره دوتا بود یکی پای چپ یکی راست زد

یه دونه زد

برا دختر منم یکی بود گفته بودن ک دوتا واکسن با هم ادغامی شده تو ی امپول

آره درست میگی برا من که دوتا تزریق بود
دوتا خوراکی
بهشون بگو خب شاید دلیلی داره

اره واسه من ۲تابود

سوال های مرتبط