۶ پاسخ

شقاق هست عزیزم میتونی داروخونه پمادشو بگیری یا بری دکتر

اگه یبوستی اصلا زور نزن به هیچ وجه شربت لاکسی ژل بخور صبحا ناشتا خاکشیر بریز یه قاشق پر بریز تو اب ولرم نیم ساعت بعد بخور مشکلت حل میشه اگه درد داری رو تشک تو خالی شبیه تایره بشین

اوه عزیزم منم بعد زایمان درگیرش شدم .
انواع پماد هارو زدم.پماد آنتی هموروئید.پمادرکتول.پماد باریج.امتحان کن ببین کدوم روت اثر داره
برای من که اینا تاثیری نداشت

پماد آنتی همورویید بگیر استفاده کن
پر قیصی و آلو و انجیر بریز رو آب بذار بمونه بخور هم پره ها رو هم آبش رو

یبوست داری؟

حتما برو دکتر

سوال های مرتبط