۳ پاسخ

دیگه از همین هفته شروع میشه پایین اومدنش
من بچم از اولم خیلی بالا نیومد سوزش معده اذیتم نکرد
فقط ویار اوایل بارداری و تهوع رو همچنان دارم

خوبه که مال من انقد پایینه میترسم هر لحظه پاره کنه بیاد بیرون😂

واس من نزدیکه پاهاش از دهنم بزنه بیرون🙄😎
ب جا اینکه بره پایین داره میاد بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجو آریا 🩵 مامان جوجو آریا 🩵 ۷ ماهگی