بچه ها چرا حرکت بچه رو تو واژن حس میکنم؟

۵ پاسخ

بریج نیستی؟

چون بچه دیگ اومده پایین

منم بعضی وقتا حس میکنم

حس نکردی بچه پایین‌تر امده

شاید خیلی کار کردی

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو آریا 🩵 مامان جوجو آریا 🩵 ۷ ماهگی