۵ پاسخ

برمن سفالیک ازاول احساس جیش دارم تکوناش توواژنم

منم همینطور ولی سفالیک

والا من دیروز رفتم سونو میگه سفالیکه ولی دقیقا ضربه هاشو تو واژنم حس میکنم عجیبه

منم اینجوری حس میکنم ی جوری بود همش ب مثانم فشار میاورد رفتم سونو سفالیک بود

بریچه

سوال های مرتبط