۲ پاسخ

علاعم رفلاکس فرق داره...من راه گلوم به معده سوزش بده میگیره...حالت تهوع و احساس سنگینی هم میکنم.
اینایی که شما گفتی احتمالا بخاطر اعصاب باشه...دکترم برو سوال کن عزیزم

همینایی گفتی علایمشه منم دارم

سوال های مرتبط