سونو رفتی؟
باید سونو بدی تا مشخص بشه علت
حتما برو دکتر
ولی درمان داره نگران نباش
من از هفته ۹ تا حدودا ۲۰ لکه بینی داشتم بخاطر هماتوم
زنگبزن بپرس گلم
به تجربه ها اکتفا نکن
من یه بار رفتم دکتر
یه لک دیده بودم
دکتر گفت طبیعیه
از باقی مانده تو کانال واژن هست که تو پریودی بیرون نیومده
حالا شما برو دکتر بیین چی میگه
حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.