پهلو راستم خیلی درد می‌کنه طبیعیه؟
اینقدر شبا از دردش پا میشم

۴ پاسخ

من اول پهلو چپ ام بود الان باز درد پهلو راست ام خیلی اذیت ام اصن خواب آروم ندارم

من پهلوی چپم خیلی درد‌میکنه

فقط روی زاستت نخواب ک بدتر میشه

من اینجور بودم گفت ب خاطر فشار و بزرگ تر شدن نینی کلیه راستم ورم کرده ک چیز بدی نیست

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد